Zarabiaj na prowadzeniu konta!

zarabianie na koncieCoraz więcej banków wprowadza do swojej oferty możliwość zarabiania na prowadzeniu konta. Popularności nie budzi już darmowe konto w banku, na którym nie trzeba ponosić opłat ani za prowadzenie, ani za dokonywanie operacji na koncie. Teraz korzystne jest konto, które daje możliwość zarobku.

 

Wśród aktualnych ofert produktów bankowych coraz większą popularnością cieszą się konta, skierowane głównie do Klientów często korzystających z dostępnych na nich opcjach. Banki płacą bowiem swoim Klientom premię za aktywność. Po szaleństwie, jakim było na rynku pojawienie się darmowych kont oraz bankowości internetowej umożliwiającej dokonywanie bezpłatnych przelewów bez wychodzenia z domu, banki już od jakiegoś czasu prześcigają się w coraz korzystniejszych dla Klientów ofertach, na których można zarobić.

Ale na czym ten zarobek tak naprawdę polega?

Przykładowo bank Millenium, który również posiada w swojej ofercie to premiowane za aktywność konto bankowe, oferuje swoim Klientom zwrot 3 proc. od zakupów dokonanych w sklepach spożywczych, supermarketach i na wybranych stacjach paliw. Maksymalna wartość premii zostanie wypłacona przy łącznych płatnościach kartą na ok. 1667 zł. Dla porównania Bank Ochrony Środowiska płaci Klientom o 1 do 3 zł za realizację przelewu, zlecenia stałego, polecenia zapłaty, zapłacenie kartą płatniczą powyżej kwoty 100 zł, czy nawet za wypłatę gotówki z bankomatu BOŚ kartą wydaną przez inny bank. Co więcej, Getin Bank na swoim Koncie Skarbonkowym płaci Klientom 1 zł za płatność kartą płatniczą powyżej 100 zł, założenie lokaty, wpływ wynagrodzenia oraz spłatę karty kredytowej. Inny rodzaj wypłacania stosuje Bank BGŻ. Klienci tego banku otrzymują 1 proc. premii od najwyższego przelewu przychodzącego w miesiącu, ale nie więcej niż 50 zł.

Wszystkie te zabiegi to doskonała i niezwykle korzystna oferta głównie dla wszystkich, którzy niemal całkowicie zrezygnowali z obrotu gotówką i posługują się wyłącznie kartą. Dzięki tej ofercie banków można w rzeczywistości zarabiać na tym, z czego i tak korzystamy. Poza tym dzięki pojawieniu się kolejnej możliwości konkurowania ze sobą banków i przyciągania przez nie Klientów, jak zwykle zyskuje na tym Klient.